יום רביעי, 29 במאי 2013

לוח שידורים ערוץ 22 רביעי 29.05.2013

11:02   
אסיפת הורים

שידור חי. היום בתכנית: אסתי זקהיים על ההצגה החדשה לא בבית ספרנו ; הכול על ברית מילה וגם על טיפול באלרגיות ועוד. מנחים: קובי מחט וד ר מיכל גולן. כתוביות עפ י דרישה. פורמט 16:9.


12:00   
מבזק חדשות אינטרנט

מבזק חדשות אינטרנט.


12:02   
שאלה משפטית 5-ייצוג עצמי

עו״ד ד ר יוסי כהן ועו״ד רן רייכמן מספקים הצצה לעולם המשפט. בתכנית יתארחו פרופ הלל וייס ופרופ שלמה זנז, שיענו על השאלה האם יש לאפשר בישראל רישום לאוֹם בת.ז. שאינו מבוסס על דת או מוצא אתני. כ ע פ דרישה. פורמט 16:9.


13:00   
מבוא ל... צילום - א

מבוא ל ... היא סידרת תוכניות חדשה שתציג את המבואות לתחומי החיים המרכזיים הסובבים אותנו. הנושאים שיועלו בסידרה יבואו מתחומי המדע, החברה והתרבות. כל נושא יכלול שלושה פרקים ויוצג על ידי אישים בולטים בתחום. ש.ח. כ עב רו


14:00   
בחצר של פופיק

בעולם דמיוני וקסום, בין חצר פלפלים לבית קונכייה, חיים להם בנחת פופיק וליבי - אח ואחות, וחבריהם : מתושלח, טישה ודיתה. יחד הם שרים, חולקים חוויות, מחשבות ואירועים שונים.


14:15   
צרלי ולולה

יש לי אחות ושמה לולה, היא קטנה ומצחיקה מאוד. במשפט זה מציג צרלי כל פרק חדש על חייו עם אחותו הצעירה, לולה. צרלי הוא אח בוגר שמגלה אחריות והבנה כלפי לולה בת ה-5 שהיא שובבה, סקרנית, ומקסימה. דיבוב וכתוביות עברית.


14:30   
23FM - אליעזר בן יהודה

דרמה קומית המתרחשת מאחורי הקלעים של תחנת רדיו צעירה. בכל פרק תתארח בתחנת הרדיו דמות ידועה מעולם התרבות הישראלי. הסדרה מלווה את לימודי הבגרות בלשון ובמהלך העלילה משולבים נושאים נבחרים מתוך תכנית הלימודים. ש.ח. כ עברית.


15:00   
מבזק חדשות אינטרנט

מבזק חדשות אינטרנט


15:02   
מתכון בטוח

תכנית בישול ואפייה ובה מתכונים בטוחים פשוטים להכנה, מלווים בהדרכתם הצמודה של השפים: ישראל אהרוני, ירון קסטנבאום, ליה שומרון, מיקי שמו ורואי גרשון. בכל פרק ארבעה מתכונים שונים מעולמם של השפים השונים. ש.ח. כ עב


15:30   
לחיות טוב - סופי וענת

שידור חי. היום בתכנית: הכול על דירות מודולריות; עדה לזורגן עם טרנדים באיפור כלות; כל מה שרציתם לדעת על חינות לפני החתונה ועוד. מנחות: סופי צדקה וענת הראל. פורמט 16:9.


16:45   
מהדורה ראשונה

מגזין חדשות יומי בהגשת אורן וייגנפלד. כתוביות עפ י דרישה.


17:30   
עושים סדר

תכנית דעה ואמירה בענייני המדינה בדגש על נושאים חברתיים תרבותיים ורב שכבתיים בחברה הישראלית. מגישים: בן כספית וגל גבאי. בליווי שס י.


18:00   
שש עם...

מגזין אקטואליה יומי. כתוביות עפ י דרישה.


18:50   
עקיבא וענהאל יוצאים לשטח

מצפה רמון- עקיבא וענהאל מהמרוץ למיליון, יוצאים לשטח בתוכנית טיולים וקמפינג חדשה. מידי שבוע הם יפגשו חברים חדשים עם סיפורים מיוחדים ויצאו איתם יחד לטיול של 24 שעות באזור אחר בארץ וילמדו להכיר מקרוב אחד את השני. פורמט 16:9.


19:30   
חדשות- תכנית חיסכון

המוסף הכלכלי של החדשות. כ ע פ דרישה.


19:58   
חדשות המהדורה המרכזית

שידור חי. מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עם יונית לוי ודני קושמרו. כ ע פ דרישה.


21:00   
המרוץ למיליון 3-פרק הדחה

הזוגות נכנסים למלחמת עגבניות בסגנון ספרדי. ככה סוחטים לישראלים את המיץ בפרק הדחה כואב... ומפתיע. כתוביות עברית. פורמט 16:9.


22:43   
גוד מורנינג, אימיגריישן

ליווי ראשון ובלעדי של הפקחים המגרשים משפחות זרים עם ילדים מישראל- מהדפיקה בדלתם באישון לילה ועד למטוס. ההתלבטויות, רגעי המשבר והקללות שהם סופגים גם מהזרים וגם מהישראלים. סרטו של אילן לוקאץ.


23:42   
מועדון המבקרים-רוני דלומי

שידור חי. תכנית לייט נייט קייצית ורעננה עם גודי שלום ניר מוזס, רן שריג, לוסי אהריש ואורחים. הערב: הלהיט החדש של רוני דלומי, חגיגה בסנוקר והספר החדש של אתגר קרת. אורחים: רועי לוי ולוסי דובינציק. כ ע פ דרישה. פורמט 16:9.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה