יום שישי, 7 ביוני 2013

לוח שידורים ערוץ 22 שישי 07.06.2013

06:00   
בוקר גוף-חיזוק פלג עליון

טל ומור שחם פותחות את הבוקר בתוכנית בריאות וכושר נמרצת. התכנית תכלול מגוון תרגילים ברמת קושי עולה ותשלב טיפים מקצועיים לשמירה על אורח חיים בריא. ש.ח. כ עברית ורוסית.


06:30   
רגע לפני העולם הבוקר-אברי גלעד והילה קורח

שידור חי. אברי גלעד והילה קורח מתחילים את הבוקר, רגע לפני החדשות. כתוביות ע פ דרישה. פורמט 16:9.


07:00   
העולם הבוקר-אברי גלעד והילה קורח

שידור חי. תכנית הבוקר של רשת בהגשתם של אברי גלעד והילה קורח. מדי בוקר מעניקים המנחים לצופים שלל סיבות טובות להתחיל את היום, המלצות וסקירה נרחבת של האירועים המרכזיים והדמויות שיעשו את היום. כ ע פ דרישה. פורמט 16:9.


09:00   
אסיפת הורים-מחט ורולידר

שידור חי. התוכנית תתמקד במתן כלים יעילים ומוכחים לבעיות התנהגותיות, לצד אירוח דמויות ציבוריות מוכרות ונוער מעורר השראה. מנחים: קובי מחט ופרופ עמוס רולידר. פורמט 16:9.


10:00   
סוגרים חשבון

מגזין כלכלי, דעתני, עיתונאי ועדכני בהגשת עידן גרינבאום ובעריכתו. המגזין יעסוק בהבעת עמדה על נושאים כלכליים מגוונים שעל סדר היום. בליווי שס י.
 

10:30   
הכול תרבות

מגזין תרבות. תכנית שבועית הסוקרת את האירועים השונים בתחומי התרבות :תיאטרון, מחול, מוסיקה, אומנות פלסטית, ספרות, אופנה ועוד. מנחה: טל גורדון. כ עב


11:00   
אדריכלות בישראל-התיישבות אנושית

עמוס גיתאי משוחח עם אדריכלים, סוציולוגים, חוקרי תרבות וסופרים. שיח פילוסופי עם מגוון דמויות מרתקות, עם דגשים על מרחבים ארכיטקטוניים ייחודיים, כשסך הכול שלהם מבטא את המורשת התרבותית, הפוליטית והחברתית של ישראל. ש.ח. כ עב


11:30   
רפואה שלמה עם ד ר שלמה שגב

מגזין בריאות בהנחיית הד ר שלמה שגב. בתכנית מתארחים מיטב הרופאים והמומחים בארץ המציגים נושאים בריאותיים הכוללים בין היתר מחלות שונות, תרופות חדשות, מכשור רפואי, פעילות גופנית, דרכי מניעה וטיפולים חדשניים. כ עב ער. ש.ח.


12:00   
אהלן רפיק-הנא עמורי

המנחה הוותיק רפיק חלבי בתכנית ראיונות אישית בשפה הערבית בגובה העיניים. רפיק חלבי משוחח עם הנא עמורי, כלכלנית, מנהלת שותפה בארגון רעות צדקה , פועלת רבות למען שיתופי פעולה וחינוך ערבי-יהודי. כתוביות עברית וערבית.


12:30   
רפיק חלבי בשטח

בכל תכנית מביא העיתונאי רפיק חלבי, מהבולטים מהכתבים לענייני ערבים, פיסות חיים מעולמם המורכב והמיוחד של ערביי ישראל. ש.ח. כ עב ער.


13:30   
חדשות השבוע בערבית

חדשות השבוע בערבית. בליווי שס י.


14:00   
באים לשבת 2

עונה חדשה למגזין התרבות היהודי בהנחיית מנחם טוקר, שיעסוק בתכנים תרבותיים ואקטואליים, לצד נושאי לייף סטייל, אופנה ובידור. מדי שבוע יתארחו אישים מכל תחומי העשייה בחברה הישראלית ובמגוון רחב של נושאים. כ עב רו פורמט 16:9.


15:00   
חדשות 2 - המהדורה הצעירה

מהדורה לילדים עם גדעון אוקו לסיכום אירועי השבוע החולף. כ ע פ דרישה.


15:30   
מתכון בטוח

תכנית בישול ואפייה ובה מתכונים בטוחים פשוטים להכנה, מלווים בהדרכתם הצמודה של השפים: ישראל אהרוני, ירון קסטנבאום, ליה שומרון, מיקי שמו ורואי גרשון. בכל פרק ארבעה מתכונים שונים מעולמם של השפים השונים. ש.ח. כ עב


16:00   
מבזק חדשות

מבזק חדשות. כתוביות ע פ דרישה.


16:05   
מדברים על זה

שידור חי. הזוגיות המוצלחת ברדיו מגיעה אל מסך הטלוויזיה. שי גולדן ושרון כידון מתכנסים כדי לדבר על כל הנושאים שעל סדר היום, באווירה מושחזת אך נינוחה עם חברי פאנל מתחלפים, פינות קבועות ומרואיינים באולפן. פורמט 16:9.


17:00   
מבזק חדשות

מבזק חדשות. כתוביות ע פ דרישה.


17:05   
מדברים על זה

שידור חי. הזוגיות המוצלחת ברדיו מגיעה אל מסך הטלוויזיה. שי גולדן ושרון כידון מתכנסים כדי לדבר על כל הנושאים שעל סדר היום, באווירה מושחזת אך נינוחה עם חברי פאנל מתחלפים, פינות קבועות ומרואיינים באולפן. פורמט 16:9.


17:30   
חדר 101

תוכנית ראיונות משעשעת בהנחיית עינב גלילי, על פי פורמט של ה- BBC. על האורח להכין רשימה מגוונת של הדברים אותם היה שולח לחדר 101, הקרוי כך ע ש חדר העינויים בספרו של גורג אורוול, 1984 . אורח: דובלה גליקמן. ש.ח. כ עב


18:00   
עניין של טעם עם גיל חובב

גיל חובב בתכנית ראיונות שבה הוא מתארח בבתיהם של אנשים שיש להם מה לומר. חוץ מלשוחח איתם על טעמם הספרותי, מחלץ חובב ממרואיניו וידויים מפתיעים, השמצות ואפילו שירים. כמובן שיש גם מתכון. אורחת: אלונה פרנקל. ש.ח. כ עב


18:30   
מבזק חדשות

מבזק חדשות. כתוביות ע פ דרישה.


18:35   
שגב עולמי

השף שגב משה יוצא למסע קולינארי חובק עולם בעקבות מתמודדי המרוץ למיליון ונוחת בכל שבוע במטבח של ארץ אחרת. מידי שבוע שגב יגיש לכם את המנות האותנטיות לאותה מדינה עם מנת הדגל ומנת אקספרס להכנה קלילה ומהירה. בליווי שס י.


19:15   
סדר עולמי

מגזין חדשות החוץ של ערוץ 2 הסוקר את אירועי השבוע בעולם בהגשתו של עורך חדשות החוץ, ערד ניר.


19:57   
אולפן שישי

שידור ישיר. מגזין בהשתתפות פאנל פרשנים המסכם את השבוע ועוד כתבות מרגשות מהיומן. בליווי שס י.


21:30   
1 נגד 100

השעשועון המצליח חוזר לעונה חדשה. מתמודד אחד מול נבחרת של 100 כשהמטרה, להדיח את כל 100 השחקנים מולו בשאלות טריוויה. במידה ויצליח להביס את כל המאה יזכה בפרס הנכסף - מיליון ש ח! מנחה: אברי גלעד.


22:45   
הישראלים

הישראלים - בכיכובם של שלישיית מה קשור הינה סדרת מערכונים מקוריים שנכתבו ע י צוות גדול של כותבים ועוסקת בנושאים המאפיינים את הישראלים. ש.ח.


23:15   
גיל ריבה– מי בא לארוחת ערב?

בכל פרק יוצא גיל ריבה לפגוש אישיות מוכרת ומובילה בתחומה, למפגש סביב ארוחת ערב דמיונית, שהמרואיין הוא המארח שלה. האורחת היום היא ענת וקסמן אשר מספרת בגילוי לב על הפחד מאינטימיות, הרצון בזוגיות והגעגועים לאמא. ש.ח. כ עב


23:55   
שגב עולמי

השף שגב משה יוצא למסע קולינארי חובק עולם בעקבות מתמודדי המרוץ למיליון ונוחת בכל שבוע במטבח של ארץ אחרת. מידי שבוע שגב יגיש לכם את המנות האותנטיות לאותה מדינה עם מנת הדגל ומנת אקספרס להכנה קלילה ומהירה. ש.ח. בליווי שס י.


00:00   
חדשות

חדשות חצות. כתוביות ע פ דרישה.


00:05   
ללא עקבות-דברים קטנים

סיפורם של סוכני FBI ביחידת איתור נעדרים בניו יורק. ילד בן 5 נעלם במהלך חטיפת המכונית המשפחתית של הוריו. מרטין נהיה עצבני וחסר סבלנות ודני חושד בו שהוא מסתיר סוד שהוא צורך משככי כאבים. ש.ח. כתוביות עברית ורוסית.


01:10   
עקיבא וענהאל יוצאים לשטח

עקיבא וענהאל מהמרוץ למיליון, יוצאים לשטח בתוכנית טיולים וקמפינג חדשה. מידי שבוע הם יפגשו חברים חדשים עם סיפורים מיוחדים ויצאו איתם יחד לטיול של 24 שעות באזור אחר בארץ וילמדו להכיר מקרוב אחד את השני. ש.ח.


01:45   
שאלה משפטית 5

עו״ד ד ר יוסי כהן ועו״ד רן רייכמן מספקים הצצה לעולם המשפט בנושאי גירושים, רכוש, נדל״ן ועוד. ש.ח. כתוביות עברית וערבית.


02:45   
מדברים על זה

הזוגיות המוצלחת ברדיו מגיעה אל מסך הטלוויזיה. שי גולדן ושרון כידון מתכנסים כדי לדבר על כל הנושאים שעל סדר היום, באווירה מושחזת אך נינוחה עם חברי פאנל מתחלפים, פינות קבועות ומרואיינים באולפן. ש.ח. פורמט 16:9.


03:45   
מבוא ל...

מבוא ל ... היא סידרת תוכניות חדשה שתציג את המבואות לתחומי החיים המרכזיים הסובבים אותנו. הנושאים שיועלו בסידרה יבואו מתחומי המדע, החברה והתרבות. כל נושא יכלול שלושה פרקים ויוצג על ידי אישים בולטים בתחום. ש.ח. כ עב רו


04:35   
רפיק חלבי בשטח

בכל תכנית מביא העיתונאי רפיק חלבי, מהבולטים מהכתבים לענייני ערבים, פיסות חיים מעולמם המורכב והמיוחד של ערביי ישראל. ש.ח. כ עב ער.


05:25   
מוסיקה

מוסיקה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה