יום רביעי, 5 ביוני 2013

לוח שידורים ערוץ 22 רביעי 05.06.2013

06:00   
בוקר גוף-חיזוק פלג עליון

טל ומור שחם פותחות את הבוקר בתוכנית בריאות וכושר נמרצת. התכנית תכלול מגוון תרגילים ברמת קושי עולה ותשלב טיפים מקצועיים לשמירה על אורח חיים בריא. ש.ח. כ עברית ורוסית.


06:30   
רגע לפני העולם הבוקר-אברי גלעד והילה קורח

שידור חי. אברי גלעד והילה קורח מתחילים את הבוקר, רגע לפני החדשות. כתוביות ע פ דרישה. פורמט 16:9.


07:00   
העולם הבוקר-אברי גלעד והילה קורח

שידור חי. תכנית הבוקר של רשת בהגשתם של אברי גלעד והילה קורח. מדי בוקר מעניקים המנחים לצופים שלל סיבות טובות להתחיל את היום, המלצות וסקירה נרחבת של האירועים המרכזיים והדמויות שיעשו את היום. כ ע פ דרישה. פורמט 16:9.


09:00   
מדברים על זה

שידור חי. שי גולדן ושרון כידון מתכנסים כדי לדבר (ובעיקר להתווכח- על כל הנושאים שעל סדר היום. פורמט 16:9.


10:00   
מבזק חדשות אינטרנט

מבזק חדשות אינטרנט.


10:02   
מדברים על זה

שידור חי. שי גולדן ושרון כידון מתכנסים כדי לדבר (ובעיקר להתווכח- על כל הנושאים שעל סדר היום. פורמט 16:9.


10:30   
אסיפת הורים

שידור חי. מדריך להורות בעידן המודרני: יחסי הורים וילדים, בריאות המשפחה וחינוך. בנוסף תסקור התוכנית את עולם הרפואה בהקשר המשפחתי ותתמקד בחינוך לחיים בריאים. מנחים: קובי מחט ודר מיכל גולן. פורמט 16:9.


11:00   
מבזק חדשות אינטרנט

מבזק חדשות אינטרנט.


11:02   
אסיפת הורים

שידור חי. מדריך להורות בעידן המודרני: יחסי הורים וילדים, בריאות המשפחה וחינוך. בנוסף תסקור התוכנית את עולם הרפואה בהקשר המשפחתי ותתמקד בחינוך לחיים בריאים. מנחים: קובי מחט ודר מיכל גולן. פורמט 16:9.


12:00   
מבזק חדשות אינטרנט

מבזק חדשות אינטרנט.


12:02   
שאלה משפטית 5

שידור חי. עו״ד ד ר יוסי כהן ועו״ד רן רייכמן מספקים הצצה לעולם המשפט בנושאי גירושים, רכוש, נדל״ן ועוד. כ עב ער


13:00   
מבוא ל...

מבוא ל ... היא סידרת תוכניות חדשה שתציג את המבואות לתחומי החיים המרכזיים הסובבים אותנו. הנושאים שיועלו בסידרה יבואו מתחומי המדע, החברה והתרבות. כל נושא יכלול שלושה פרקים ויוצג על ידי אישים בולטים בתחום. ש.ח. כ עב רו


14:00   
בחצר של פופיק

בעולם דמיוני וקסום, בין חצר פלפלים לבית קונכייה, חיים להם בנחת פופיק וליבי - אח ואחות, וחבריהם : מתושלח, טישה ודיתה. יחד הם שרים, חולקים חוויות, מחשבות ואירועים שונים.


14:15   
צרלי ולולה

יש לי אחות ושמה לולה, היא קטנה ומצחיקה מאוד. במשפט זה מציג צרלי כל פרק חדש על חייו עם אחותו הצעירה, לולה. צרלי הוא אח בוגר שמגלה אחריות והבנה כלפי לולה בת ה-5 שהיא שובבה, סקרנית, ומקסימה. דיבוב וכתוביות עברית.


14:30   
23FM - משמעות הבניינים

דרמה קומית המתרחשת מאחורי הקלעים של תחנת רדיו צעירה. בכל פרק תתארח בתחנת הרדיו דמות ידועה מעולם התרבות הישראלי. הסדרה מלווה את לימודי הבגרות בלשון ובמהלך העלילה משולבים נושאים נבחרים מתוך תכנית הלימודים. ש.ח. כ עברית.


15:00   
מבזק חדשות אינטרנט

מבזק חדשות אינטרנט


15:02   
מתכון בטוח

תכנית בישול ואפייה ובה מתכונים בטוחים פשוטים להכנה, מלווים בהדרכתם הצמודה של השפים: ישראל אהרוני, ירון קסטנבאום, ליה שומרון, מיקי שמו ורואי גרשון. בכל פרק ארבעה מתכונים שונים מעולמם של השפים השונים. ש.ח. כ עב


15:30   
לחיות טוב - סופי וענת

שידור חי. תכנית החיים הטובים שתעסוק בכל מה שצריך כדי לחיות טוב: אופנה, יופי וטיפוח, עיצוב ואדריכלות, אוכל ומתכונים, טיולים, אסטרולוגיה. מנחות: סופי צדקה וענת הראל. פורמט 16:9.


16:45   
מהדורה ראשונה

מגזין חדשות יומי בהגשת אורן וייגנפלד.


17:30   
עושים סדר

תכנית דעה ואמירה בענייני המדינה בדגש על נושאים חברתיים תרבותיים ורב שכבתיים בחברה הישראלית. מגישים: בן כספית וגל גבאי. בליווי שס י.


18:00   
שש עם...

מגזין אקטואליה יומי.


18:50   
עקיבא וענהאל יוצאים לשטח

עקיבא וענהאל, שושי ושושה מהמרוץ למיליון, יוצאים לשטח בתוכנית טיולים וקמפינג חדשה. מידי שבוע הם יפגשו חברים חדשים עם סיפורים מיוחדים ויצאו איתם יחד לטיול של 24 שעות באזור אחר בארץ וילמדו להכיר מקרוב אחד את השני.


19:30   
חדשות- תכנית חיסכון

המוסף הכלכלי של החדשות. כ ע פ דרישה.


19:58   
חדשות המהדורה המרכזית

שידור חי. מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עם יונית לוי ודני קושמרו. כ ע פ דרישה.


21:00   
המרוץ למיליון 3- פרק 7

תכנית הריאליטי המצליחה ועטורת הפרסים חוזרת לעונה שלישית. 11 זוגות יתייצבו על קו הזינוק למסע מפתיע, מצחיק ומטורף ברחבי העולם, מסע שייתן נקודת מבט משעשעת ומרגשת למפגש של הישראליות עם העולם בדרך לפרס הגדול. כתוביות עברית.


22:30   
משפחה לא בוחרים

סדרה קומית המגוללת את סיפורו של יובל בר-און, כתב ספורט, שגר עם אשתו וילדיו הקטנים, בית ליד הוריו. הם, המתגוררים עם אחיו הבכור - שוטר גרוש בן 40, מעולם לא הפנימו את המושג גבול . כתוביות עברית.


23:15   
מועדון המבקרים

שידור חי. תכנית לייט נייט קייצית, רעננה ומשוחררת עם גודי שלום ניר מוזס, רן שריג, לוסי אהריש ואורחים. כתוביות עפ י דרישה.


00:00   
חדשות

חדשות חצות. כ עפ י דרישה.


00:05   
אנשים 2

מגזין דוקומנטרי יומי על האנשים שכולם מדברים עליהם. מגיש: דרור גלוברמן. ש.ח. כתוביות ע פ דרישה.


00:30   
סיינפלד 6 - פרק 96

עלילות הסטנדאפיסט גרי סיינפלד וחבריו, גורג, איליין וקריימר. הסיטקום האהוב ביותר בעולם, כולל מגוון התרחשויות מצחיקות להפליא ודמויות שנכנסו להיסטוריה הטלווזיונית. ש.ח. כ עב


01:15   
הבוקר של דנה

דנה רון בתכנית יומית שתעסוק בסגנון חיים, תרבות, צרכנות, תזונה, בריאות ועוד. כ עב רו ש.ח.


02:00   
הבוקר של דנה

דנה רון בתכנית יומית שתעסוק בסגנון חיים, תרבות, צרכנות, תזונה, בריאות ועוד. כ עב רו ש.ח.


02:40   
יצירה מקומית

מגזין תרבות ואומנות המביאה למסך את היוצרים והיצירה המקומית. בהנחיית טל מן. כתוביות עברית וערבית. ש.ח.


03:15   
פרשה לא סגורה

קובי אריאלי עם חברים ואורחים מדברים על פרשת השבוע והקשר שלה לימינו אנו. בחלק הראשון של התוכנית קובי מארח דמות מוכרת ,שקראה את הפרשה מבעוד מועד ותספר מהו הסיפור שתפס אותה במיוחד בפרשה. ש.ח. כתוביות עברית ורוסית.


04:10   
המהפכנים

תכנית ראיונות שתסרטט את סיפורי חייהם והגותם של גדולי העם היהודי, אלו שבחייהם ובמחשבתם חוללו מהפכות של ממש בחיי הרוח ובהיסטוריה של העם היהודי ושל העולם כולו. ש.ח. כ. עב.


04:45   
דיון בשטח

דיון בשטח היא תוכנית שטח, ראיונות ותחקירים. בה מגישת התוכנית, פוגשת כמה אנשים ‏הקשורים בנושא מסוים הנוגע לחברה הערבית כמו למשל, מעמד הנשים, עתיד הנוער הערבי ‏וכו...‏ ש.ח. כ עב ער


05:15   
אגנדה נשית

תכנית ראיונות בערבית בה מגישת התוכנית, אמל זיאדה, נכנסת אל ביתם וחייהם של נשים וגברים מהמגזר הערבי ומנסה לחשוף את הצד הפמיניסטי בחייהם ואיך משפיע אורח חיים זה על מהלך החיים, על החלטותיהם ותוכניותיהם לעתיד. ש.ח. כ עב ער

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה